.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التيماتوم به گران فروشان گيلاني
برخورد با گرانفروشي وكم فروشي بايد فراتر از جريمه نقدي باشد و متخلفان در نزد مردم مفتضح شوند. وي در ديدار با بازرسين و ناظرين سازمان بازرگاني گيلان با بيان اينكه بازرسي بايد هرروز ابتكار جديد ونوآوري داشته باشد ...
التيماتوم  به گران فروشان گيلاني

استاندار گيلان گفت: برخورد با گرانفروشي وكم فروشي بايد فراتر از جريمه نقدي باشد و متخلفان در نزد مردم مفتضح شوند. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ، روح الله قهرماني چابك عصر امروز در ديدار با بازرسين و ناظرين سازمان بازرگاني گيلان با بيان اينكه بازرسي بايد هرروز ابتكار جديد ونوآوري داشته باشد افزود: بازرسين بايد در به دام انداختن سوداگران و متخلفين هوشمندانه برخورد كنند و مردم را نيز در اين راه همراه خود نمايند.
وي تاكيد كرد: متخلف بايد از طريق رسانه‌ها و مطبوعات به مردم شناسايي شود تا ديگران متوجه حركات خود شوند.
قهرماني چابك اظهار داشت: در استان گيلان همه نيروها اعم از دادگستري، نيروي انتظامي، رسانه‌ها و اركان مختلف جامعه بسيج هستند كه افراد متخلف و كساني كه از سبد روزانه مردم براي خود ثروت اندوزي مي‌كنند را برسر جاي خود بنشانند.
وي يادآور شد: برخورد با متخلف نبايد فقط جريمه باشد، بلكه بايد از طريق اطلاعيه و اعلاميه و همچنين رسانه‌هاي گروهي و نوشتاري مفتضح شوند و مغازه آنها پملب شود، چرا كه يك برخورد قاطع مي‌تواند از ادامه تخلف جلوگيري كند.
استاندار گيلان خاطرنشان كرد: مصون و ايمن كردن مردم از تجاوزات به حقوق آنها از وظايف اصلي دولت است و دولت بايد شرايطي ايجاد كند كه جامعه از آرامش و سلامت برخوردار باشد و در اين راستا نقش بازرسان بسيار حائز اهميت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.